"ny" dator

nu har äntligen min kära kusin freddi fixat så jag kan sitta på min "nya" dator ( rättare sagt den som jag baxade av min granne johanna)
enda negativa är att jag har glömt bort mitt lösenord till spotify -.-
hoppas att nazhad kommer ihåg, det var ju trots allt han som gjorde den åt mig haha.
men iallafall, idag så vare en seg skoldag faktist, även om vi inte hade så mycket lektioner.
först hade vi BKF, där hade joel redovisning, sen fick vi andra som var helt klara ta rast, så vi hade typ 2,5 håltimme..
men då åkte vi till mcdonalds och åt, sen åkte vi tillbaka, hade engelska.
fick reda på engelska nationella, gick helt ok faktist, VG- på en del, VG på en och G+ på en !
sen skulle vi ha svenska, men hon sa att hon inte hade någon datavagn, så då fick vi åka hem istället.
först träffade jag och emma träffade vi också, så jag emma julia alex och therese luffade omkring. sen åkte therese och alex hem, och emma skulle träffa någon kille, så jag och julia gick till pråmen och åt glass, sen kom även johanna.
sen åkte jag och julia och solade på bryggan, och sen hem till julia, och sen kom hon på att hon hade muf möte och jag började gå mot bussen.
då bromsade det in en bil brevid mig, så kollade jag in, och var det inte mr Johan! äntligen har han skaffat sig körkort haha så han körde mig till torget istället.
nu har jag precis bakat muffins, och snart ska jag duscha!
hare bra pussb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0