partiie

igår var jag först med tessan och natha en sväng, sen åkte natha, och jag och tessan satt ute på hennes balle och snackade. trevligt att sitta och snacka med henne igen, fett längesen vare. iallafall, sen gick vi till felix haha Svenne " nämen hej sarah, vad trevligt har du fått dig ett cykelställ i käften?" haha så klockren.
sen så följde vi han till SÄG och vi tog bussen till stan sen. tog 7 bussen hem och lämnade mina grejer och pratade lite med mamma,tog 8 bussen till stan igen och gick och mötte danielle mira nadja guido nikita anna och natha och några fler på sandgrund. sen så skulle vi gå mot stan för att träffa wendela alex och mathilda men då började det regna så alla kom till torget och sa att vi skulle åka till guido. så träffade vi matte och olle osvosv. sen var vi hos guido, tillochfrån roligt, imitten av kvällen hade nog jag och danielle som roligast, sen senare så ska allt såklart spåra ur haha så skräll.. haha och för engångs skull fick jag se alex full, vi har känt varandra i snart ett år och vart ute och festat med varandra varje helg och NU får jag se henne full haha.
jag och danielle
"cool" glajjorna
matte, lite niclas, lite johanna
guido och alex
jag e rätt cool ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0