rätt slapp dag

yepp, idag hade vi en rättslapp dag, vi började typ kvart i 9 och hade svenska, rätt slappt eftersom varken vi eller läraren vet vad vi ska göra typ, sen hade vi bkf tror jag det heter, och då hade vi bara redovisning, och det höll inte alls på länge, och vi fick som tur är ha släckta lampor så att ingen ska se oss typ haha !
sen vare lunch, pasta a´la Karlstad, wtf !?! aja men det var pasta iallfall.
sen gick vi och la oss i sofforna, sen drog jag och alex hem eftersom att vi inte skulle vara med på idrotten så.
nu ska jag snart kolla lite på oth och keka chips tänkte jag ! sen får vi väl se vad som händer, imorgon har jag sovmorgon till halv 12, gött!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0