time to paint

jobbig dag i skolan idag, först hade vi svenska, då lekte vi familjens namn, som går ut på att man ska komma på ett antal kategorier(tex; Land, stad, namn osv) och sedan ska man dela upp sig i lag, så väljer man sedan en gemensam bokstav, sen ska man komma på ett namn, land,stad osv på den bokstaven.
jag och Tessan vann, vi vinner alltid där, vi är så bäst. sen hade vi fritidskunskap, och Gittan tjatade hela tiden på att vi var tvungna att bli klara idag, men hon gav oss aldrig chans att jobba, sen så sa hon till mig och alex att vi var tvungna att redovisa, även om vi hade kommit överens med henne om att vi bara behövde göra en inläming,men det sa hon att hon aldrig hade sagt. så jävla cp är hon. men vi redovisade inte eftersom att vi inte var förberedda, jag tror hon är senil.  sen hade vi idrott och vi hade självförsvar, jag och tessan var bäst där också.
Btw, Emma vad och hälsade på idag, saknad tjej♥

sen tog jag bobbo alex och emma 20 över 1 bussen och jag och alex följde emma till tåget. sen gick vi och letade på hela stan efter en sval plats, men det fanns ingen.. sen gick vi till McDonalds och väntade på Edda och Wendela. sen tog jag 3 bussen hem och skulle plugga till provet men jag glömde sakerna i skolan.. smart.. aja jag måste måla iallafall eftersom att min bild ska vara inne imorgon och jag är långt ifrån klar, bajs, det är inte ens roligt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0