today

idag har jag inte gjort så mycket, vaknade hos mira av att någon gick inne i rummet, men det var ingen hemma, så lät det som nån som gick omkring i lägenheten, så jag gick upp för att kolla.
ingen hemma
sen lät det som att någon stängde toadörren, ingen där..
thats a bit creapy
ville inte väcka mira för hon skulle freaka haha!
men iallafall, jag tog 12 bussen hem och kollade på lite oth, åt en supersupergod  smörgås, den var god !
sen åkte jag med johanna och larsåke till bergvik, sen åkte vi vidare till " dit jag ska imorgon" som niinte får veta ! mohaha,
sen åkte jag hem och nu sitter jag här. ska tare lugnt ikväll, kan behövas känner jag.
fast jag funderar på att ringa och terra nån, frågan är vem som blir offret.
aja nu ska jag väl kolla lite på oth antar jag, och vänta på att mammas och tindras muffin ska bli klara!


såhär snygg var jag i fredags, men gravidmage och fettorumpa och allt..


och såhär sexiga är mina naglar nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0