valborg

okej, valborg började med att jag och alex åkte till guido för att fixa lite stuffs. på vägen dit så funkade först inte stopknappen, och jag och alex fick paniksåklart.
påvägen hem kom det en fet humla för att döda oss, då fick vi nog lite mer panik skulle jag tro.
sen iallafall åkte jag till mira där hon och amanda var, vi gjorde oss ordning osvosv, sen fick vi skuts av miras mamma, jag till joel och miraoch amanda till ulvsby.
hos joel hade vi lite fest och drack osv, ganska trevligt faktist. sen skulle de vidare till nöjes, då raggade jag johanna hardner och grambo,tror jag det var, upp en kille som kördeoss lite vart vi ville for free, nicc.
sen träffade vi tom, jocke, robin och zonti kanske det var om jag minns rätt, vid haga, sen ballade allt ur eller nått och vi slutade på mc på norrstrand, det var iiinnnttee kul att hamna där skajag säga er, aja, sen ringde jag bästa nathalie jensen ♥ som sa att jag självklart fick sova där eftersomjag hadeingenstans att sova.
det var väl min valborg antar jag. här kommer det lite bilder också


amanda och mira

jag, alex, tobbe,edda, tompert

jag,alex,tobbe,edda, joel drog undan mattan för edda haha

Grambo, edda, johannahardner

haha grambos pizzasmile

edda och wendela

malin och mimmi

jag alex och edda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0