300

Vaktande hyfsat tidigt idag, tog 2 bussen in till nathalie och följde med henne carro och hennes mamma när de skulle ta spruta, och jag har verkligen sån galen fobi för sprutor, jag fick panik av att kolla på dem bara, usch.
Sen följde jag med Natha till käftis och sen vidare hem till henne.
Sen åkte vi till stan igen och mötte Torgny och satte oss och fikade på Melkers, och som vanligt så fick jag ont i magen efteråt, ändå fortsätter jag att gå dit..
Sen gick jag och natha till konsum och köpte saker till Tacos och åkte till henne och åt det.
Sen satte vi oss och kollade på "300"  eftersom att carro sa att den var så bra, och den var faktist bra, lite urflippad bara!
Nathalie och Torgny
Myser i soffan, caroline nathalie och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0