dagen

Hade ULS hela dagen nästan, förrutom kommunikationen.
Fick tillbaka ULS provet, och fick vg, och det var ett VG -prov så det var ju bra.
Efter skolan åkte jag till stan och träffade Linnea och pratade med henne efter som att vi var "ovänner", eller aah, ovänner och ovänner, vi pratade inte med varandra pga ett missförstånd men du är det genompratat och solved.
känns skönt.
Sen åkte jag till therese och vi mötte upp ida på Frille och Svette och körde ett medel danspass.
Just nu sitter jag och hjälper per att laga mat, eftersom att han har flyttat hemifrån och kan inte ens sätta på en spis.. klyftigt!
Och imorgon slutar jag 11 eftersom att vi har "inställd" ULS, fast egentligen ska vi läsa bok i skolan men det kan man lika gärna göra hemma så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0