dålig uppdatering osv

javet, har vart jättedålig på uppdatering.. men men,
vårat hp lan misslyckades, somnade efter en film. annars har jag inte gjort någonting av värde faktiskt?! hängt lite med nathalie, osv.
idag har vart en jobbig dag, heela familjen har vart hemma, vilket resulterar till bråk.
Jätteroligt! vaknade runt halv ett av att någon hade öppnat dörren till mitt rum och stog utanför och bråkade.. myyyyyysigt.
ikväll ska jag inte göra någonting, äta godis och dricka cola som mamma inte köpte när hon handlade,,, trevligt, blir alltså en noeating saturday ( kom på uttrycket själv, säkert helt fel)
hoppas ni andra har en trevlig lördag, det kommer garanterat inte jag ha iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0