Jag överlevde

Jag tog spruta idag!
Jag överlevde! - och jag känner mig riktigt duktig nu.
jag grät inte, jag flippade inte ur eller någonting, jag gick lugnt ( så lugnt jag kunde bli iallafall), dock fick jag blodsmak i munnen och blev total yr efteråt, men ändå!
Första sprutan avklarad!


Annars har det varit en jobbig dag idag, jag har har varit på dåligt humör, mest för att min klass är så himla barnslig och omogen vid vissa tillfällen, sure jag tycker om min klass för det mesta, men ibland går det överstyr.
Plus att jag har gått och varit halvtsjuk och galet nervös inför dagens spruta så jag har blivit irriterad översmåsaker.
Menmen, nu ska vi inte deppa, eller först kan vi deppa lite, jag ska ha utvecklingssamtal imorgon, men efter det ska jag och Julia på Harry Potter and the deathly hallows part 1!

Kommentarer
Postat av: Yohanna

usch, sprutor..

2010-11-28 @ 00:11:18
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0