onetreehill

Åkte hem efter matten idag, orkade inte stanna kvar på klassrådet. badass.
Aja, åkte hem och åt mat och kollade på one tree hill hela dagen, har fått återfall, var väldigt längesen jag kollade på det sist faktist.
Sen när vi åt kvällsmat så kom Tindra springandes, snubblade på mattkanten och föll rakt på hörnet på träpallen. hon fick hörnet precis under ögat, uuush, om hon hade fått det en halv cm högre upp hade hon fått hörnet rakt i ögat! uuusssch!
Sen ville hon att jag skulle natta henne, så vi låg och lyssnade på pippi långstrump, jag tror jag somnade före henne faktist.
nu ska jag kolla på ett till avsnitt av oth, spännande nu! ni som inte vill veta vad som händer, läs ickke nu
men det är "störsamt" att inte peyton och lucas är med mer... fattar inte varför, dock så kan man ha fått reda på det i det avsnittet jag inte såg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0