Dagen

Började dagen med att sitta och plugga till provet med nathalie och therese. Sen kollade vi på ringaren i notre dame!  bäst film ändå!
Sen hade vi kommunikation, den lektionen gick ganska fort faktist. Sen hade vi prov, gick bättre än jag trodde det skulle, får nog G ändå!
Sen åkte jag therese och nathalie till stan och kollade runt lite, hittade ett par tights jag ska ha på fredag, men hade inga pengar så kunde inte köpa dem.
Får även låna ett par djävulshorn av jessica! bra tjej! Men nu så har våra kattöron blivit spårlöst försvunna här hemma, ÅÅH hatar det!
Imorgon får vi reda på hur det gick på provet i samhällskunskap, känns som att det var en evighet sen vi gjorde de provet! Sen ska jag på stan med Therese och köpa mina tights för jag fick pengar av mamilove! Sen ska vi träna på frilleochsvette  Härligt, behöver komma igång med träningen på riktigt nu!!
Men nu ska jag dra på ett avsnitt OTH och somna till det! härligt mos!

Kommentarer
Postat av: Artur

Jävla tönt!

2010-10-28 @ 00:12:29
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0