en trevlig lista igen

En lista till er som har suttit och funderat varje dag på vad jag har gjort under mitt 2010 ;)



Hittills under 2010 har du:


Druckit alkohol? - ja

Rökt? - nej
Snusat?- nej
Varit full?- ja
Rökt vattenpipa?- nej
Däckat?- ja
Blivit påkommen?- ja
Kysst en främling?- ja
Fått ett sugmärke?- nej
Gjort ett sugmärke?- nej
Har haft oskyddat sex?- ja
Har strulat med fler än en person under 24 timmar?- ja
Kysst en kille i klassen?- nejj
gjort något dumt?- haha ja
Gjort något som du ångrar?- ja verkligen
Strulat med ditt ex?- nope

Sagt nej till sex?- ja verkligen
Fixat dig i timmar?- haha ja
Gråtit inför mer än 10 personer?- ja.. och det suger haha
Smygit ut?- nejj
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? nejj
Sovit brevid någon av samma kön?- jaadå! 
Sovit brevid någon av motsatt kön-? jaadå!
Lekt med någons känslor?- neej!
Gråtit dig till sömns? - ja
Gråtit framför någon du älskar?- nej
Har haft sex ute i skogen?-  haha nej det var ju ingen skog
Kysst en tjej?- jaadå
Vaknat av att du gråter?- nej tror icke det
Skrikit ord som hora och slampa till någon?- jaa, jag har ju det..
Mått bättre eller sämre av alkohol?- båda delarna, är man ledsen innan så blir man ännu ledsnare och tvärtom
Slagit någon på skoj?- haha ja klart
Blivit slagen på skoj?- jaa
Lärt känna över 10 stycken nya människor?- jaaa
Gått bakom ryggen på någon?- mmh..
Varit på sol semester?- neej..
Badat i havet?- nee det tror jag inte
Har haft snöbollskrig?- jaa hihi
Sett en hel fotbollsmatch?- neej det skulle jag inte tro att jag har
Inte sovit på en hel natt?- aopp
Varit på sjukhuset?- inte själv, men med vänner
Sovit i över 12 timmar?- jaadå
Sett en film mer än 10 ggr?- haha jaa det har jag!
Tagit någon på röven?- jaaa
Lärt känna någon via internet? - ja
Velat dö?- jaa, fast inte bokstavligen talat
Fått ett IG?- neeej, duktig jag!
Åkt buss i över 10 timmar- nee
Varit ute en hel natt-  inte en heel

Blivit tagen av polisen-  neejdå
Svikit en vän- ja det har jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0