fina människor det finns

Måste skriva av mig lite. Måste säga att jag blir så galet arg på folk som inte visar andra människor respekt, som inte vet vart man ska sätta stopp. Igår fick jag reda på en, ursäkta ordvalet, jävligt fittig sak som en hade gjort mot en av mina närmsta kompisar. Jag kan inte på något sätt förstå varför man skulle vilja visa sig som så elak.
Jag uppskattar inte heller när jag berättar saker för folk som jag litar på, och 2 sekunder senare vet alla om vad det handlar om.
En annan grej är att jag hatar när folk ljuger. Det finns inget värre. Okej med en vitlögn ibland, men seriöst, moget att ljuga om vilka man har sex med, då kan man ju inte ha det lätt. Så bara så att alla vet, jag hade inte sex med någon igår, och jag sov hemma!

Sådär, nu känns det bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0