igårkväll

Åter till gårdagen!
Åkte först och firade Tamara hemma hos henne, fick tårta och massa smaskigheter! Jätteroligt var det där borta, men sen skulle alla som var över 18 åka till Score, och jag kände inte direkt för att "fuska" mig in, jag kan lika gärna vänta tills jag blir 18, jag vet hur alla stör sig på små 93or som smiter in haha!
Sen åkte jag iallafall till Alex där alla mina gosisar var, har inte träffat dem på evigheter! Det var lika värt där borta verkligen!
alicia och jag
Kristoffer
mikaela nathalie alicia
kristoffer isbjörn med mikaela stående på sig
jag och torgny, men ni kan kalla oss drottningen och kungen
Tamara håkan carrothead och erik
håkan torgny och johan
daniel och jennifer
lea håkan och torgny
Guido, helt vi i ansiktet efter att ha pussat på alex, haha så sött!
jag och danielle
jose och hans tjej
jose igen
folk, alicia och nathalie
fanny jag och nadja
alex och jag, vi bjuder på denna bild,
nathalie alicia och jag med folk
alicia jag och nathalie med våra sköna vänner igen
nu blev det galet många bilder, men hellre många bilder än jättelång text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0