lista

Kärlek!

Är du kär just nu?: neej

Har du någon kille just nu?: nopee

Har du dumpat någon?: aop

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull?: nope

Vem Kramade du senast?: Tindra

Skola!

Är du duktig i skolan?: hyfsat

Har du bra betyg?: Ja, enligt mig är dom bra

Har du fått göra om ett prov någon gång? : yes

Har du fått bra resultat på ett prov?: ja!

Sköter du dig i skolan?: jovars

Har du tuggat tuggumi någon gång i skolan?: jodå

Haft telefon på lektion?: jo

Har läraren skällt på dig för att du har pratat i telefon eller skrivit sms?: skällt och skällt, sagt till

Dåliga tider!

Varit på dåligt humör på senaste tiden?: haha ja verkligen

När grät du senast?: Ett tag sen, gråta är överskattat, gråter mest när jag är riktigt rädd

Har du gråtit över en kille du inte kunnat få?: haha mja, inte direkt

Har du slagit ner någon?: haha nej

Har du skadat någon med flit?: yesss

Har du viljat döda någon?: njaa inte direkt,

Vem bråkade du med senast?: någon i familjen

Vänner!

Har du vänner?: jaadå

Vem/vilka var du med sist?: Therese och Nathalie i skolan

Älskar du dina vänner hur de än ser ut?: Men gud ja! men personligen tycker jag att alla mina vänner är fina!

Kan man ha killkompisar?: men jaa

Skulle du kunna döda någon av dina vänner?: neej verkligen inte!

Har du blivit av med en kompis på senaste?: m

Fjortis!

Sminkar du dig varje dag?: mjaa, inte när jag ska vara hemma eller slappa med kompisar

Plutar du med läpparna på kort?: haha ja men isåfall på skoj!

Tar du kort på dina bröst?: nej

Super dig packad varje helg?: nej

Kysst en tjej?: japp

Är ditt hår knallblont?: nääej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0