Genom eld

Fredags kväll blev väl inte så himla rockig, hamnade hos Robin och blev kvar där hela kvällen. Blev grinig på slutet (skräll) för att jag missade min buss, som tur var så var erik söt och körde hem oss allihopa.
Igårkväll blev det lite bättre. Åkte till Jan, jag körde bil ändå dit hehe! Där blev det väl lite fest eller nått.
Sen åkte vi till stan och skulle på efterfest hos Charlie, men vi åkte med en gång eftersom att jag och Natha skulle missa sista bussen hem annars. kom hem till Natha runt 3, gick och la oss runt 4 men jag kunde knappt sova för jag hade så ont i magen, tog 8 bussen hem och har inte sovit någonting mer nästan. Jag hatar att ha ont i magen.
"hej här står jag och tar kort i toalettspegeln med min bästa vän" mobbade
tatuerade oss också, gjorde grymt ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0