har så sjukt mycket skolarbete

Kom på idag, när jag pratade i telefon med Therese, att vi har så sjukt mycket skolarbete som ska vara klart tills nästa vecka! Först en massa praktiksuppgifter, och alla de är så invecklade så man måste läsa frågan i en timme innan man fattar.. Sen har vi en hel uppsats i Psykosocialt arbete, vi ska även göra färdigt psykologin också sen gick jag in på itslearnin och kollade, och då hade jag massa sena inlämingar som jag inte ens visste att vi skulle göra..
Fast lite pluggade jag idag, jag gjorde klart psykologin och så började jag på praktikuppgifterna. Sen orkade jag inte mer, så då gick jag till Johanna och Jonathan och spelade monopol, jag vann förövrigt, rätt stort också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0