helgen

Har inte bloggat på hela helgen, har varken orkat eller haft tid så.
Men i fredags så åkte vi hem till Therese för att fira henne eftersom att hon fyller 18 imorgon!!
Runt 1 eller 2 kom kristijan och hämtade mig och Natha, så åkte vi till Alex och Wendela, vi var där i typ 10 sekunder men hann med allting, hälsa på alla, dansa, stå och prata haha!
Sen åkte vi hem.
På lördagen åkte jag hem till Alicia, vi åkte skateboard, ascoola.
Sen kom det lite folk och vi tänkte styra fest, fast det blev lite misslyckat.. På vägen hem träffade jag två odrägliga människor som ville ta sällskap med mig hem, varav den ena snodde mina skor. Trevligt med lite sällskap ändå.
Idag har jag solat, kört bil och vart ute och sprungit. Jag körde till kil och sen runt på norrstrand osv, ( har kört i 110, hehe duktig!! )
Bilder från i fredags kommer snart hoppas jag, när Julia har lagt ut dem, lär dock ta tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0