jag har tränat, wow

Ja, jag tränade faktist igår. Efter praktiken fick jag ett sms av Ida som undrade om jag ville följa med till Frille och Svette. Har inte tränat på flera månader så kände att det var dags.
Dumt nog så bestämmer jag mig för att ta cykeln dit.
Så det blev 2 mil på cykel och en timmes medel gympa. Jag har nog aldrig varit så slut i hela mitt liv!
När jag kom hem åt jag en pankis och duschade och sen somnade jag med en gång. Shit.
Fast det konstiga är att jag inte ens har träningsvärk!? Aja, det kanske kommer imorgon. Och imorgon är det helg, det gillas!
Idag har jag inte gjort någonting utav värde, praktiserat och kommit hem och bakat och pusslat..! Och nu ska jag sova, måste orka med morgondagen..! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0