jobbig dag

Har vart så galet trött idag, suttit och gäspat mig igenom praktiken. När jag kom hem så satte jag mig och solade en liten stund, sen kom Nathalie och vi åkte vill apoteket som var stängt. Sen åkte vi hem till henne, hängde lite med Alma och sen åkte jag hem.
Sen ( skriver sen hela tiden märker jag) körde jag pappa till örsholmen, kom tillbaka och gick ut och sprang, kom hem, kollade på desperate och har precis vart och hämtat pappa från någon bil sak, han har fortfarande sin pontiac (stavning?) inne på lagning, och har bara haft det de senaste 1.5 åren haha! Men nu ska jag sova!
Och förresten, är det någon som vet om dagis har stängt på långfredag? jag har ingen aning, och det skulle vara jobbigt om de inte hade det, för då kommer alla utom jag att få ledigt..!


haha, jag vet att det är fruktansvärt kul att se bilderna som nathalie precis har laddat upp på sin blogg här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0