kurragömma på Ikea

Fick en känsla av att det kommer bli ett ganska långt inlägg, så ni som inte vill läsa långt kan ju sluta redan nu..
Men jag fick sovmorgon imorse, skulle träffa Evelina och Amanda och deras vänner runt 10 för att prata om deras projekt sak som jag ska vara med i, så jag kände att det inte var någon ide att åka till skolan innan.
Men kom till skolan runt halv 11, hade utvecklingssamtal som faktist gick väldigt bra, och sen började vi på vårat projektarbete som vi ska avsluta i början av trean faktist.
Vi ska vara med i någonting som kallas "höstrocken", vi ska alltså ha en slags konsert för utvecklingsstörda, ska bli roligt!
Sen efter skolan åkte jag, Natha och Thessan och lunchade med Johanna, ruligt.
Sen gick jag och Natha till optikern och hon kollade sin syn. Efteråt mötte vi Danielle, Lukas och Niklas och vi följde med dem till Ikea.Vi körde ett eget kurragömma race, men det tog slut rätt fort. Resten utav tiden spenderade vi åt att försöka hitta plåster till stackars nathalie som hade fruktasvärda smärtor och köttsår på hälarna.
Och nu när jag kom hem så gick jag ut och sprang, trodde inte ens att jag skulle klara 2.5 km, men jag sprang tamigtusan 5! är lite smått chockad..
Snor lite bilder från nathalie och lukas
Lukas och Danielle
Danielle, jag och nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0