Skärtorsdag

Fick sluta 2 timmar tidigare från praktiken idag, härligt! Gick hem och satte mig och solade, sen somnade jag..! Det var jobbigt för jag satt inge skönt, så jag fick ont i ryggen. Iallafall, sen gick jag ut och sprang, men eftersom att jag får så sjukt ont i högerbenet nu för tiden så sprang jag inte långt.
Kom hem och blev barnvakt i någon timme, sen åkte jag och pappa lite bil. Fick inte ett enda kärringstopp ( om man bortser från dem jag fick när jag kom hem haha, svårt att köra med handbromsen i och sen är det även svårt att köra framåt om man har backen i) Ikväll har jag inte orkat gjort någonting, så har kollat på tv. Nu ska jag sova!! puss
hej nathalie under danielles arm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0