spenderade dagen på stan

Var uppe med tuppen idag, kan man verkligen säga! Mamma väckte mig halv åtta, jag skulle passa Tindra för att hon har stukat foten och kan inte gå till dagis. Vi satte oss och kollade på , fast jag hade dock hellre sett poccahontas..
Sen bakade vi en kladdkaka, och sen gjorde vi pannkakor!
Efter det vaknade pappa och jag fixade mig och fick skjuts in till stan där jag träffade Danielle! Hon shoppade loss som vanligt, medans jag inte köpte någonting, inte ens godis! Jag har lika mycket pengar kvar nu som när jag hade innan jag åkte (dvs 50 kronor haha!)
Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta kolla på The O.C som jag laddade ner igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0