badat vid hamnen

Idag var det vaarmt, sjukt varmt! Kan bero på att jag gick ut innan klockan 5 idag för första gången på typ ett tag. Gick till Konsum med Johanna, Johanna och Jonathan, skulle köpa glass, konsum skattkärr har typ 5 olika glassorter att erbjuda.. awesome!
Sen gick vi ner till hamnen för att bada, dock så badade inte jag och jonte, vi satt och doppade fötterna och kollade på, men det var verkligen skönt i vattnet! Ska bada med nattisen imorgon tror jag!
Förresten, idag är jag nästan helt frisk, konstigt va?! med tanke på hur fruktansvärt dåligt jag mådde igår, och imorse! Det sa bara klick, så fick jag hörseln tillbaka och jag kan även svälja som en normal människa igen! äntligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0