Deas fest

Skulle lägga upp bilder från Deas fest kom jag på!
Det var värt, jättevärt! Dock är det folk som aldrig kan sluta lägga sig i andras liv och därmed bidrar till en massa drama, vilket det givetvis blev igår, men det löste sig som tur var!
Somnade runt 5 i ett liiiiiiiiiiitet tält ( det var ett stort tält men med små olika "rum" som man sov i), och jag simon och alicia sov i ett, ganska trångt ja!
Sen kom Nathalies mamma och hämtade oss runt 11 och så fort jag kom hem somnade jag igen och vaknade runt 2 av att det åskade som fan.


Nathalie, Alexander och Alicia

Nathalie, Jag och Alicia

Lina, Danielle, Lukas och Tom

Tanvir, Alexander, Adam, Dennis, Amanda

Nathalie, Amanda, Jag och Alicia

Alicia, Nathalie, Elinor

" Deas Party" DJ platsen osv

Jacob, Olof och Isak

Jag, Nathalie, Agnes och Isabelle

Nathalie och Tamara

Bakis Nathalie

Deas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0