hejigen

hej, har haft jättedålig uppdatering osv, har inte haft tid.
Någon dag var jag på lan, onsdags tror jag, i torsdags åt jag pizza med nathalie och alicia,
i fredags skulle jag ut med nathalie, hamnade på förfest med robin, erik och kristian. Drog sen till score och träffade anna louise tanvir osv. Efter det drog vi till Alicia på efterfest, sista personen drog hem 6 på eftermiddagen dagen efter haha!
på lördagen hade jag alicia och nathalie räkfrossa, och sen hamnade vi på score igen. Nathalie spårade gärnet, rätt kul.
Åkte hem med Johanna och Jonathan.
Igår spelade jag basket med Johanna och Jonathan igen, sen på kvällen åkte johanna och jag till nathalie och alicia och åt runda pannkakor. Sen sov jag hos johanna och hon vaknade tidigare än mitt liv, sen åkte jag på bio med natha och alicia osv.
jätterörigt och ovärt inlägg


på lan




Kommentarer
Postat av: alleballe

åhhh, värdaste inlägget xD

2011-08-16 @ 01:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0