Pizza på Kebab House

Skulle upp halv 8 imorse eftersom att jag hade tandläkartid klockan 08.40. Ställde klockan 5 gånger, tänkte att det borde räcka, vaknar halv 10 och inser att vi har försovit oss så jag somnade om igen.
Sen kom Carro in halv 1 tror jag, och spårade gärnet, så då gick vi upp och kollade på Oliver Twist.
Sen åkte vi in till stan och fixade ny tandläkartid och kollade runt lite, slutade med att vi hamnade på Kebab House och åt vesuvio med mild sås.
Sen åkte jag hem och tog vägen förbi Johanna och Jonathan och sa hejdå eftersom att dem åker till Turkiet i en vecka nu.

Kommentarer
Postat av: ella

sv; Härligt att höra! Med mig är allt bra :) vad har du för dig?

kram

2011-08-17 @ 21:08:56
URL: http://photobyella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0