Varje gång du möter min blick blir min värld en aning större

Har ganska nyss kommit hem från Alicia, sov där inatt.
När jag kom hem till henne igår så badade vi först badkar med ansiktsmask, hårinpackning och allting!
Sen började vi fixa oss, och vi åkte till Tamara för att förfesta lite.
Sen styrde vi våra steg mot Score. När det stängde gick vi till bk med Erik och åt lite, sen tog vi bussen till kronoparken för vi skulle till någon efterfest där Daniel var, men dem som var där var jättesmå, och när Alicia bad om ett glas vatten så fick vi inte stanna längre haha! Och den största (läs tjockaste) tjejen sparkade mig i ryggen när jag skulle ner för trappan, då blev jag arg.
Sen åkte vi hem till Alicia och åt mat igen haha, sen efter ett tag kom Daniel. Vi vaknade runt halv 1 och låg bara och drygade i sängen till Alicia skulle möta Elin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0