Badhuset

Tog sju bussen hem till Nathalie igår, kollade på film och sen somnade jag. Pratade i sömnen också tydligen! Fast inte värre än Nathalie haha!
Hade redovisning i Samhällskunskap direkt på morgonen, slutade typ 10 och hade några timmars rast - skulle vara på badhuset klockan 1.
Åkte till Sjökvistens och åt där, och sen vidare till Badhuset. Ruligt..
Sen kom ida, och vi gick till stan, mötte Tamara, och gick till Mat & Muffin och fikade.
Åkte hem, övningskörde ända från Örsholmen och hem - inga kärringstopp, om man räknar bort det första, det fick jag bara för att jag bromsade istället för att gasa.
Tror jag ska se färdigt på Step Up 3 nu, tyckte dock inte att den var så jättebra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0