Despicable me

När jag kom till skolan imorse hade vi första lektionen inställd. ganska ovärt att komma till skolan så tidigt då, men vi satte oss och kollade på " despicable me" istället. Den var sjut bra! rekommenderas starkt!
sen tog det typ flera år att komma hem eftersom att det har kommit så sjukt mycket snö! gillas inte!
Passade tindra en stund också, kollade på pippi långstrump, eller jag sov och hon kollade.
Sen ringde jag nathalie, hon var inte i skolan idag så fick ringa henne istället. hon kommer inte imorgon heller..
jajja, imorgon är det fredag, då ska man inte deppa!
hmm, nu ska jag iallafall kolla på "harry potter and the deathly hallows" ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0