dream team

Det snöade som fan inatt. inte ruligt. jag höll på att halka en miljon gånger när jag var påväg till bussen imorse!
Hade prov också, gick helt ok, men inte mer än g! hade lång dag idag, fick inte gå förren kvart över 3.
Hade ändå en ganska rolig dag, och god, vi fick ju mangokyckling! nu har emil hjälpt mig att hitta recept till det också hihi!
imorgon ska dream team ( dock bara jag nathalie och alicia atm) samlas och kolla på paranomal activity 2. hoppas den är bättre än ettan, för ettan sög!
På måndag är det alla hjärtans dag, ruligt. nej. jag ska deppa med nathalie malin och danielle! ganska mys ändå
Gick på stan med nathalie och deas efter skolan också, köpte ingenting, har inte köpt nått på hela månaden, men jag har ändå inga pengar kvar.. känns hårt, så därför ska jag och nathalie börja ett nytt liv! Imorgon börjar vi, så istället för att köpa godis så ska vi köpa frukter så vi kan göra fruktsallat och smoothies osv! awesome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0