Hemma igen, plus boktips

Har precis kommit hem, haha eller precis och precis, kom hem för ungefär en timme sen. Var med Johanna på stan först, sen uno - Johanna var med på fotoutställningen där!
Sen tog vi bussen till kronoparken och jag åkte till Nathalie såklart! Vi åt tacos och gjorde chokladbollar och kollade på film. Ena filmen var " Prom night ", galet läskig! Jag och Nathas mamma höll på att smälla av haha!
Sen på bussen hem så var det massa överförfriskade människor, okej om det hade varit tonåringar eller folk runt 20, men när alla är 40+ så börjar man undra lite. visst, de ska också få gå ut och roa sig, men de borde ändå kunna kontrollera sig! Det är liksom de som sitter och däckar på bussen och trillar omkull haha!
Btw, Johanna har lånat ut en bok till mig, " Mitt nya jag " av Sophie Kinsella. Den är riktigt bra! alla måste läsa den, även dem som inte gillar att läsa!







Johanna knåpade ihop en jättefin bild på mig förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0