I en värld av idioter, står han först i kö

dagen började med dubbeltimme psykosocialt arbete som tillbringades framför facebook. Sen skulle vi ha Gun, men eftersom att hon var sjuk så var Marie där och satte på en film åt oss. Den var så dålig så vi gick och hyrde "up" och kollade på den istället, men döm oss inte nu, ni hade gjort samma sak om ni hade varit tvugna att kolla på en fransk film som heter "gosskören". Det säger en hel del.
Sen hade vi inga mer värda lektioner så jag och Nathalie åkte till stan, eller bibban. Vi skulle lämna tillbaka mina för sent inlämnade böcker, men det gick inte, och eftersom att dom i kassan var så otrevliga så tog jag med böckerna hem igen. De får skylla sig själva.
Nu sitter jag och pluggar, inte så speciellt underhållande faktist. Man går upp massa i vikt av att plugga, inte bra för hälsan! borde ta upp det på nästa klassråd.

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Hej, anmäl dig gärna till dagens blogg tävling, bara att följa reglerna så har du en chans att vinna.

Förlåt om du tycker de här är reklam!

2011-02-23 @ 10:19:33
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: isabelle

dom på biblioteket är seriöst dumma i huvet!

2011-02-23 @ 16:39:12
URL: http://issabjorklund.blogg.se/
Postat av: jolin

gosskören äger. sarah, åh din filmsmak alltså

2011-02-26 @ 01:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0