körkort nästa

har inte bloggar under helgen, har itte haft tid!
I fredags var jag hos tamara! vi gick(!!) ända till kvantum och tillbaka bara för att vi ville köpa tjocka saker.. det var iiiiskallt! Iallafall, vi kom hem till henne och nördade filmer. Vi såg på " discpicable me", " mean girls 2" och " love and other drugs". Alla filmer var bra, faktiiist. Sen var tami och sinisa jättesnälla och stog och väntade i tusen år på min buss!
har även upptäckt att jag har raderat alla mina bilder, ända från i sommras tills nu...
Igår var jag först på stan med Johanna och Johanna, sen åkte jag till Nathalie, tog en vinterpromenad med henne och carolin och deras mooooor! Sen kom Alicia och runt 11 åkte jag och nathalie till tanvir och coffa. Trevligt ändå!
Idag har jag övningkört! Var jag grym? Nej, jag var bäst! Fick bara kärringstop typ trettimiljoner gånger, men jag körde på en bilväg, med bilar på! Och jag växlade till trean, jag parkerade, både backparkering och vanlig. och jag körde i femti! ja, jag är grym Körkort nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0