mammmiii fyller år!

Idag fyller min kära mami hela 42 år! Firades med tårta presenter och kakor osvosv! man blir alltid så tjock när någon fyller år!
men jag gillar det!
Idag kom susanna och Amanda (och alla andra som var med) hem från afrika, eller de kom hem igår tror jag! Jag är så jävla avundsjuk! Jag ångrar så sjukt mycket att jag inte ens anmälde mig! okej om jag inte kom med då, då hade jag ju iallafall försökt, men jag sökte inte ens!
Jag vill också ut på äventyr!
Nu är jag så trött så jag är helt yr! Borde sova, men kan inte..
Imorgon ska vi spela curling på idrotten! ska bli ruuuuliiiiiiigt! hoppas jag.
Har även gjort en bild på när Nathalie trillade när hon skulle in i bussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0