trött som vanligt

Ganska ovärd skoldag idag, som alla måndagar är. Fick iallafall inte ont i magen efter maten idag! och imorgon är det mangokyckling! så gott!!!!
iallafall, skulle åka hem och plugga till provet som jag har imorgon, så jag la mig i sängen med böckerna, och vaknade runt klockan 6..
great, ännu ett prov som jag inte har pluggat till. och sen upptäckte jag att min aceton flaska har stått öppen i mitt rum i över en månad, så den var helt tom, det är antagligen därför jag har ont i huvudet och är trött hela tiden, för man blir tydligen så om man andas in ångorna. awesome.
har även märkt att ena mitt lår är fullt med blåmärken som gör jätteont.

Kommentarer
Postat av: Din Iphone 4 älskare!!<3

Du är finast gumman!!<3

2011-02-13 @ 03:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0