helgen

i fredags stannade jag hemma. Jätteskönt faktist! började kolla på "a walk to remember" men somnade, så tänkte kolla klart på den idag om jag orkar.
Igår tog jag först en promenad med Tindra till min käre mormor och morfar för jag skulle duscha ( vi gör om i badrummet så vi har ingen dusch).
Sen åkte jag hem till Danielle, så gjorde vi oss iordning tillsammans och pratade om allt. Sen tog jag bussen till kronoparken och lokalen där det vankades fest!
Sen efter ett tag drog nästan alla vidare in till stan och sen drog de till carlander tror jag, men jag och alicia träffade amanda danielle och maria på bussen så vi åkte vidare till en annan lokalfest.
idag har det inte hänt så mycket. Har vart ute med tindra en sväng, annars har jag börjat pussla igen! hahaha jag är konstig jag vet..
jag och danielle
jag och alicia - mobbade
jessica och alicia
kristoffer, corny, jag
louise, jag
trevliga mennniskoooor
Amanda&Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0