hemma osv

Kom hem i fredags, och gjorde ett inlägg med massa bilder från resan, så laggade mitt internet innan jag hann ladda upp det så allting fösvann. mitt tålamod har aldrig vart på topp så jag orkade inte göra ett  till försök då, men det kommer väl någondag, kanske inkväll till och med!
Men iallafall, i går åkte jag först till Therese och hängde med henne i någon timme, åt tacos hos henne också, någon som blir förvånad? jaa, för att det var på en lördag och inte på en fredag..
Sen åkte jag till Nathalie, vi drack kaffe och kollade på en halv skräckfilm, tills vi insåg att vi inte skulle klara av det, så vi kollade på alvin och gänget istället!
Idag åkte jag till Julia, vi gick på stan, köpte godis och gick hem till henne och kollade på bring it on.
Vi ska börja i cheerleading,  men först ska Julia lära mig att göra kullerbyttor, kan nog vara bra att kunna!
hahahahahahhahahahahaha nathalie är så söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0