klar med matten!

Mötte upp Nathalie, Alicia och Tamara på stan runt halv ett, gick direkt till biblioteket och lånade hela bibban.
Sen satt vi och fika, på melkers såklart, och prata. Sen provade vi skor, och nu har Nathalie köpt jeeeteeeefina skor, i'm not jealous, why do you think so?
Sen gick (!) jag till therese och gjorde det sista i matten, finally klar! Haha, det som såg svårast ut var enklast, tragiskt!
Sen åkte jag till Danielle, och guess what we did? vi åt pizza- vesuvio! denna gång delade vi på en, minnet finns fortfarand kvar när vi åt en hel var!
Sen träffade jag edda och maria på bussen hem, följde med till lina och sa hej till mira och sandra, sen gick jag hem!
slänger in 2 bilder från när jag pluggade med therese nathalie och hugo senast.

Kommentarer
Postat av: nattissss

klar med maten? okej, jag kommer hem direkt!

2011-01-05 @ 02:08:56
URL: http://soyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0