gårdagen

Hade som sagt en bra dag igår. först var jag på jobbet, där sjöng de för mig i personalrummet och sen hade Elin gjort kladdkaka med jordgubbar och grädde!
Sen när jag kom hem åkte vi till mariebergsskogen och åt glass på det där glassstället, kommer inte ihåg vad det heter dock. När vi kom hem så var mormor&morfar och farmor där och jag blev firad och fick lite pengar och blommor. sen kom johanna och vi åt tårta osv, sen bev jag firad utav familjen, fick lite kläder, smycken, sololja, en dator, plus att jag fick körkortsgrej, alltså kör-och teori lektioner, men det fick jag innan jag fyllde så att jag skulle kunna börja på teorin.
Sen fixade jag mig och det kom lite trevigt folk och vi förfestade här och sen kom pappa och hämtade oss och vi åkte till stan, när vi väl kommer fram till stan så märker jag att jag har glömt mitt legg, så vi åker tillbaka hem för att leta efter det, så låg det i bilen haha! ovärt.
Sen blev det score och en random kille bjöd på drinkar och shots! inga fel alls!
runt ett var det så varmt så jag evve therese och johanna gick och badade på pråmen.


fina vänner


traditionella glugg-tandställnings bilden

står emot sin hund-fobi och får en ny vän

efter ett välbehövligt toalettbesök på bk

så vackra..

buba med vänner

natt-dopp

fint sällskap på bussen hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0