Harry Potter and the deathly hallows part 2

Har precis kommit hem, har varit på stan med Alicia hela dagen, vi har hängt på bibblan och lånat lite böcker, vi har ätit pizza och sen bara varit allmänt coola.
Vi såg även på Harry Potter and the deathly hallows part 2 med Julia och Jonathan, den var braaa, fast de hade gjort om några saker som de inte borde ha gjort om, som vanligt alltså!
Nu är jag faktist jättetrött, och jag fryser och svettas om vartannat, febern som spökar, dock fick jag en panodil av alle innan bion för jag hade  feber och var helt öm i skinnet. uäk
fick ett stort blåmärke i handen igår när jag borstade tänderna, fast det försvann under natten, knaasiiigtt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0