Äntligen klar med skolan

Idag gjorde jag mina två sista saker i skolan! kan härmed säga att jag har sommarlov! Nästan iallafall.
Dock så improviserade jag på ett tal som skulle vara väl förberett så där fick jag bara G, fast jag gjorde det iallafall, hade inte tänkt att göra det först.
Men men, sen skulle vi leka lekar med klasse, skulle ha vattenkrig osv, men  det var inte så fint väder då så vi stannade inne och hade musiklekar, ooooch gissa hur det gick med våran klass? inte bra.. inte bra alls, alla blir ovänner och det funkar helt enkelt inte, så våra lärare fick avbryta med lite glass,maränger och kolasås! Helt okej ändå, jag och Natha åt så vi nästan dog, så typiskt att vi inte känner av mättnaden förrens det är försent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0