Helgen

Har uppdaterat dåligt, har inte orkat eller haft tid.
Men börjar med i torsdags, var på stan med anna somsagt, köpte faktist ingenting, och Anna blev ledsen haha!
Sen gick jag till Julia och vi gick ut och sprang, sen satt vi på bryggan med Adam och Tanvir och pratade lite. Efteråt gick vi hem till henne och åt och sen kom Nathalie och vi hyrde film. " diary of a cannibal" sjukt dålig, har aldrig vart med om värre! Vi kollade inte ens klart på den utan vi laddade ner en ny film "devil" och jag har nog aldrig vart så rädd i hela mitt liv, grät tillochmed haha!
I fredags så vaknade jag hos natha osv, åkte hem och sen tillbaka in till stan, satt på pråmen och hade det trevligt med Adam Tanvir och Mergan, sen träffade jag Martin och gick med han på stan tills våra bussar kom. Då åkte jag till Jesper och kollade på film, sen gick jag till Ebba där det var lite trevligt folk. Det spårade till vattenkrig haha! Fast jag och natha åkte hem tidigt.
Igår städade jag först hemma, eller jag hjälpte till att göra fint på gården eftersom att min syster snart ska ta studenten, så då måste det ju vara lite snyggt haha! ;) Sen så åkte jag in till nathalie och vi åkte vidare till nathalie lilja, eftersom att vi skulle fira Anna! Åt tacos och hade det kul, sen efter ett tag så kom det lite mer folk! Bilder kommer när det kommer, eftersom att jag inte har någon kamera, så får jag vänta tills de andra lägger ut sina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0