jobbigt att jobba

Helt sjukt jobbigt är det att jobba den här gången! Jag orkar verkligen inte och har ångest både på kvällen och morgonen haha, men nu är det bara 1.5 vecka kvar! Idag har jag och Elin målat hela tiden typ, väldigt trevligt men jobbigt!
Efter jobbet hämtade jag Tindra från dagis, sen tog jag bussen in och mötte Anna och vi gick runt på stan ett tag, haha helt galet skön brud!
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska vänta 40 minuter tills hon kommer in på skype eller om jag ska lägga mig och sova. Dock så tar det nog 40 minuter innan jag är klar med allting så haha
Har även pratat med min kära vän Tanvir ett tag, han har flyttat till Norge under sommaren så jag är nyfiken på allting han gör hihihoho
som ni märker så skriver jag ingenting utav värde längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0