random

I torsdags åkte jag till Magnus på kvällen, rätt ovärt + att jag hade ont i huvudet så jag åkte hem runt 11.
I fredags var det skolavslutning, först skulle vi sitta i Aulan och lyssna på massa ovärda saker som vanligt, sen fick vi gå till klassrummen och äta tårta och få betyg! Tårtan var väldigt god faktist!
Plus att jag blev väldigt nöjd med mina betyg, fick två MVG, visste att jag skulle få ett bara, så blev förvånad över det andra, 12 VG och resten G.
Sen på kvällen åkte jag till Anna ute i skogen där även Nathalie, Louise, Amanda och Jessica var. Det var mysigt och kul! Värd skolavslutningskväll!
Igår kom Jesper hit och vi kolla på film osv, sen åkte vi till nathalie för att vi skulle träffa folk på borgmästarholmen och spela brännboll, men det var rätt ovärt så vi åkte hem till jesper. Sen 2 på natten fick vi köra hem min fulla syster haha!
Idag har jag bara solat, somnade i över en timme därute.. härligt bränd! Också sen har jag inte gjort så mycket mer, för imorgon börjar jag jobba, inte så speciellt roligt men  vad gör man inte för att få pengar hihi!
hos magnus- guido alex jag och wendela
hos magnus- jan, jag och wendela
Hos Anna- Louise, Jessica, Amanda, Jag och Nathalie
väldigt fin pyramid
jag svante och nathalie hjälper anna med disken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0