You'll be in my heart

Sista jobbdagen imorgon, ganska skönt faktist! kommer sluta runt elva, efter fredagsfikat haha. inga fel!
Jag och elin har målat och målat, och varit ute i solen från klockan 9 på morgonen till 2 på eftermiddagen, så man blir galet trött och jag har fått en fin bränna från mina linnen. Man blir även trött, vi har somnat i personalrummet nästan hela veckan. skönt ändå!
Idag åkte jag och Emelie även till kungsnäs och badade, vi var i riktigt länge faktist, det var verkligen skönt i vattnet! Sen gick jag och min syster till snurrgungan och gungade och pratade, riktigt trevligt.
Nu är klockan över 12 och jag fyller 18, lyssnar på tokio hotel och är lite småledsen över att alla mina godingar är på peace & love. Nej, verkligen inte alla mina godingar, några finna allt hemma i karlstad! men man tackar ju inte nej till att fira med alla sina godingar
tror jag har världens snyggaste kompis faktist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0