där regnbågen slutar

Tro det eller ej, men idag fick jag mitt första mvg någonsin! (om man bortser från syslöjd och bild).
Det var på kommunikationsprovet, sen på det andra provet fick jag "mycket bra" eftersom att vi inte skulle få betyg på det provet.
Har även varit en väldigt bra storasyster idag, har suttit och pratat med Tindra och sen bakat lite med henne ( dock var det för att jag var så sugen på någonting sockrit).
Tog på mig mina glajjor när jag kom hem istället, men jag såg jättesuddigt då. Mamma sa att jag skulle tvätta dem, det funkade.
Btw, jag ringde min pratikplats idag, jag kommer börja klockan 8 och sluta halv 4. totalt jätteovärt. går hellre i skolan, har ju mycket kortare dagar då! *suck*

Kommentarer
Postat av: sexiboy

haha vilket dåligt shema du fick :D

2011-03-10 @ 15:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0