första praktikdagen plus träning

Hade min första praktikdag idag, och om man säger såhär, jag längtar till den dagen om 8 veckor (har en vecka lov imellan) när jag skriver "sista dagen på praktiken".. Jajja, nu ska jag inte vara så negg, det var inte såå hemskt, bara att att det ska vara så overkill med 7 veckors praktik..
Iallafall, jag och Nathalie följde med Julia och Ebba på en träning idag, taikwando tror ja det hette. Det var ganska roligt, ganska jobbigt, ganska svårt med alla konstiga ord, och ganska svårt att koncentrera sig på allt man skulle göra eftersom att tränaren var så snygg.
Men jag bröt foten. Nästan iallafall, känns som det.
Men nu är det dags att sova, ska ju ha praktik imorgon, yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0