så nära får ingen gå

Åååh, nu är allt löst igen. Väldigt skönt måste jag säga!
Var även i skolan idag, och om jag säger att det var roligt, förstår ni då hur jobbigt det är att praktisera?
Fast nu har jag bytt praktikplats! Från skola till dagis, så nu kommer det bli lite roligare.
Försökte övertala våra lärare att vi skulle få hoppa över sista lektionen idag så vi skulle kunna dra till McDonalds, men dem bara skrattade.. Så vi fick stanna i 1.5 timme i skolan för att gå på klassråd som förövrigt är våran ovärdaste lektion.
Sen drog jag och Natha till McDonalds, åt en hel Big Mac meny var, i slutet blev det uppknäppta byxor, ett antal rapar, några tårar och lite suckar. Har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv. På rikitgt. Det var hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0